piątek, 1 listopada 2019

#Eveline Cosmetics SPARKLE eyeshadow palette

Hej!

Dziś mam dla was recenzję paletki cieni Eveline Cosmetics Sparkle eyeshadow palette. Jako że jesień zadomowiła się na dobre, a w tej paletce królują jesienne barwy myślę że to idealna pora aby poświęcić jej troche czasu.


Opakowanie
Cuuudoo, strasznie mi się podoba pomysł z tymi błyszczacymi drobinkami. Jedyny mój zarzut to kwestia otwierania paletki, dość ciężko to zrobić.

Cena
Miałam to szczęście kupić ją w promocji - zapłaciłam ok 36zł. Natomiast bez promocji ta paletka kosztuje ok 55 zł, a więc nie należy ona do najtańszych paletek.

Opis producenta

,,Idealna kompozycja jedwabiście matowych oraz intensywnie lśniących, mocno napigmentowanych cieni, które pozwolą wyczarować oszałamiający makijaż oczu zarówno w delikatnej jak i bardziej odważnej wersji. Wyjątkowa formuła pozwala na idealną aplikację i blendowanie, jedbocześnie zapewniając trwałość przez cały dzień. Całość zamknięta w wyjątkowym, efektownym opakowaniu od którego nie mozna oderwać wzroku".


Moja opinia
Powiem Wam że już na początku cienie zaskakują pigmentacją, jest bardzo dobra a kolory intensywne. Bardzo fajnie się blendują tworząc ładną chmurkę.


 Dobrze się ze sobą mieszają. Ale to co zdobyło moje serce to 2 miedziane cienie foliowe. Mają świetną masełkowatą konsystencję i naprawďę dają przepiękny efekt nawet bez użycia nyx glitter primer. Matowe cienie odrobine się osypują, jednak nie ma tragedii. Można bez problemu zrobić tą paletką ciemniejszy makijaż.
Podsumowując jeśli ktoś lubi tego typu odcienie to myślę że warto zainteresować się tą paletką, raczej się nie zawiedziecie :)

A Wy używałyście tej paletki? Jak Wam się spisała?





4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory😉 Ale to opakowanie to jest dopiero sztos😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jej kolorystyka i design :) robi wrażenie, ale nie skuszę się, bo mam sporo palet i nie wiem czy je kiedyś zużyję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorystyka tej palety. Ale nie wiem czy się skuszę, bo mam wiele podobnych :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i jestem bardzo zadowolona. Świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ewa M. Beauty , Blogger